1. Haberler
  2. Son Dakika Bursa Haberleri
  3. Vatandaş Bursagaz’a Tepkili: Altyapı ve Fatura Şikayeti

Vatandaş Bursagaz’a Tepkili: Altyapı ve Fatura Şikayeti

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye’nin dördüncü büyük doğal gaz dağıtım şirketi olan Bursagaz, gerçekleştirdiği projelerin gecikmesi ve hataları nedeniyle vatandaşlar arasında büyük bir hoşnutsuzluğa neden oldu. Bazı bireyler, sokağına yapılan çalışmaların yol açtığı olumsuz görüntülerden şikayet ederken, diğerleri özellikle yüksek fatura bedelleri konusunda şikayetlerini dile getirdi.

Türkiye’de öncü uygulamaları hayata geçirmeyi amaçlayan Bursagaz, 1,2 milyonun üzerinde aboneye sunduğu hizmetlerle şikayet yağmuruna tutuldu. Karbon emisyonlarını azaltma, atık yönetimi, geri dönüşüm ve enerji verimliliği gibi alanlarda yaptığı yenilikçi yatırımlar bile vatandaşların memnuniyetini artırmaya yetmedi. Sosyal medya platformlarında ağır şekilde dile getirilen şikayetler, insanların yaşadığı mağduriyetleri gözler önüne serdi. Bazı aboneler, sokaklarının köstebek yuvasına döndüğünden, bazıları ise fazladan yansıtılan faturaların pesini düşürememekten yakındı.

Kaçak kullanım bedeli yansıtılan bir vatandaş, durumunu şu şekilde ifade etti: “Yaklaşık 9 yıldır oturduğum evimdeki doğalgaz sayacım, 10 yıl olması nedeniyle Bursa Gaz ekipleri tarafından değiştirildi. Bu değişiklikten bir ay sonra 2 bin 539 lira 50 kuruşluk ‘kaçak doğalgaz tüketim bedeli’ ile karşılaştım. Bursa Gaz yetkilileri bana kaçak kullanım yaptığımı belirtti. Tüm faturalarımı otomatik ödeme ile ödüyorum. En soğuk aylarda bile 999 TL ödediğim halde nasıl oluyor da sayaç değişikliği sonrası bu kadar yüksek bir kaçak bedeli geliyor? Bu haksız fatura, tamamen Bursa Gaz’ın sorumsuzluğundan kaynaklanmaktadır. iptal edilmesini talep ediyorum.”

Sokağının kazı çalışmaları sonrası kullanılamaz hale geldiğini vurgulayan bir vatandaş ise söylediklerini şu şekilde açıkladı:
“2-3 ay önce doğal gaz altyapı çalışmaları yapıldı. O zamana kadar evimin kanalizasyon sisteminde bir sorun yoktu, ama doğalgaz çalışmaları sonrası büyük problemler yaşadım. Her hafta BUSKİ’ye başvurduğumda vidanjör talep etmek zorunda kaldım. Neyse ki son gelen ekip sorunu tespit etti. Pazartesi günü müracaatta bulundum, ancak çözüm için ücretli olduğu bilgisi aldım. Pazar günü yapılan çalışmada boruların kırıldığını ve kaynağının üstten yapıldığını gördüm. BUSKİ çalışanları sorunu çözdü, ama bu süreçten kaynaklanan faturanın Bursa Gaz tarafından karşılanmasını ve yaşadığım mağduriyetin son bulmasını talep ediyorum.”

Sayaç okumaya gelenlerin evde bulunamadığını belirten bir başka vatandaş, şunları aktardı:
“İki aydır faturalandırılmıyorum. Sayaçları okumaya gelen ekip evde bulamadık diyor, ancak sitemizde 7/24 görevli var. Şirketin yükümlülüklerini yerine getirmediği gerçeği varken, her zaman haklı çıkıyorlar. Elektrik ve su faturaları okunuyor ama ilginç bir şekilde Bursa Gaz okumuyor. Herkes görevini yapsın.”

Okula giden çocukların çukurlardan kaçınmak için serdikleri çabaları ifade eden bir vatandaş, durumu şöyle paylaştı: “Merhabalar, Bursa Yıldırım Vakıf Mahallesi Vezne Sokak’ta kazı çalışması yapıldı. Ama hala asfalt tamamlanmadı. Yollar bozuk ve çukurlar dolu. Çocuklar okul yolunda yürürken zorlanıyor, yollar çamur ve su birikintileriyle dolmuş. Araçla sokaklara girmekte büyük zorluk çekiyoruz. Lütfen bir an önce bu duruma çözüm bulun.”

Bu tür sorunların vatandaşlar tarafından sosyal medya ve internet platformlarında sıklıkla dile getirildiği gözlemlenirken, Bursagaz’ın kendi sosyal medya hesaplarının yorumlara kapalı olması dikkat çekiyor.

Vatandaş Bursagaz’a Tepkili: Altyapı ve Fatura Şikayeti
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

eBursa.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
Bize Katılın
Enable Notifications OK No thanks