Selda K. şarjı dolu olan ve şifre kullanmadığı telefonunu başucunda koyarak uyudu. Uyandığında telefonu kapalı ve şifre konulmuştu.
Saat 10.00 sıralarında uyanan Selda K., telefonunun kapalı olduğunu ve açmaya çalıştığında şifre girişi yapılması gerektiğini fark etti.
Telefoncuya giden Selda K., mobil bankacılık bilgilerinin kullanılarak 3 farklı bankada bulunan hesaplarından iki ayrı kredi tutarının Muhammet B. ve Engin K.’ye parça parça gönderildiğini tespit etti. Toplam 628 bin 500 TL dolandırıldığını öne süren Selda K. hesaplarına bloke koydurdu. Bunun yanı sıra, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu.
Dava dilekçesinde, 07.00 sıralarında yaşanan yüksek tutarlı kredi başvurusu ve diğer havale işlemleri için bankanın kendisinden onay almadığını ve bilgilendirme yapmadığını dile getiren Selda K., banka ile arasında geçerli bir borç ilişkisi bulunmadığının tespit edilmesini talep etti. Ayrıca, uğradığı zararın giderilmesini ve 100 bin TL manevi tazminat talep etti.
Selda K., yaşadığı durumu şöyle anlattı:
‘Avukatım tabi ki icra takibini durdurdu. Ama daha sonrasında ihtiyati haciz uygulayarak bütün mallarım araştırılmış. Üstümde bir şey olmadığını görüyorlar ki ben de zaten onların bu parayı verebileceği kadar, ödeyebileceği kadar zengin biri de değilim aslında. Bankanın bunu bilmesi lazım. Çünkü kendilerinde dediğim gibi herhangi bir bordrom, gelirimi bildiren herhangi bir belge yok. Ödeyebileceğim bir rakam da değil onların bana vermiş oldukları rakam. Maaşımı görüyorlar. Maaşımı dörtte birine şu an haciz uyguladılar. Mağdurken bir kere daha mağdur edildim. Yani bir dolandırıcılar tarafından dolandırıldım, şimdi de banka tarafından mağdur ediliyorum.’