Kurtbay, köşesinde şu ifadeleri kullandı:
Forma sponsorlukları konusunda çalışmalarını sürdüren Enes Çelik yönetimi, hedeflediği rakamı açıkladı.
Mevcut durumda forma göğüs ve kol sponsoru bulunmayan Bursaspor yönetimi, göğüs reklamından 40 milyon TL, koldan ise 15 milyon TL olmak üzere toplamda 55 milyon TL gelir elde etmeyi amaçlıyor.
Enes Çelik yönetiminin göreve gelmesiyle yeniden dirilen ve geçtiğimiz sezonu açık ara farkla şampiyon tamamlayarak Süper Lig’e dönüşün fitilini ateşleyen yeşil beyazlı ekip, yeni sezon öncesinde forma göğüs ve kol sponsorluğu konusunda henüz kesin bir sonuç elde edemedi.
Bursaspor, sırt sponsorluğu için yıllardır büyük destek veren Uludağ İçecek ile şort sponsorluğu için TOGG ile anlaşmaya vardığı diğer bölümler için de çalışmalarını sürdürmekte.
Yeni sezona tam kadro girmeyi başaran ve Türkiye’de 11 transfer yaparak bu alanda tek takım olma özelliğini taşıyan Bursaspor’un forma göğüs sponsorunun bulunmaması, Bursa için çok büyük bir ayıp! İrili ufaklı binlerce firmanın para kazandığı Bursa’da bu durum gerçekten dikkat çekici! Geçmişe bakıldığında ise Bursaspor’un Süper Lig’de şampiyon olduğu sezonun ardından Şampiyonlar Ligi’nde bile istenen rakamlar elde edilemediği için devler arenasına, formasında göğüs reklamı olmadan çıkmıştı.
Emre Kurtbay’ın yazısının tamamı için tıklayın…