Uludağ İçecek, Maslak-Levent hattında bulunan büyük bir duvar reklam alanında yapay zeka ile Türkiye’de ilk kez hayata geçirilen etkileyici bir kampanyayı duyurdu. Marka, sevilen ürünü Uludağ Şekersiz Limonata’yı müzik ve yapay zekayı birleştiren “9/8’lik ritm” sahnesiyle geniş kitlelere ulaştırdı.
Uludağ İçecek’in kiraladığı Maslak-Levent hattındaki devasa reklam alanında, yapay zeka ile gerçekleştirilen ilk kampanya dikkatleri üzerine çekti. Bu projede Uludağ Şekersiz Limonata, müzik ve yapay zekayı bir araya getiren deneyimsel bir sahne ile kitlelere sunuluyor.
Kampanya reklam filminde hikaye, Maslak-Levent hattındaki panele yerleştirilen Uludağ Şekersiz Limonata görselinin, tam karşısındaki Burhan Öçal konser afişi ile etkileşime girmesi ile başlar. Yapay zeka sayesinde, her iki reklam panosu da hayat buluyor. Uludağ Şekersiz Limonata’nın ferah enerjisi, Öçal’ın 9/8’lik ritimleri ile birleşerek, şehrin kaotik ortamında AI karakterine dans ettiriyor.
Kampanyada öne çıkan dünyaca ünlü perküsyon sanatçısı Burhan Öçal, ikonik “9/8 Uludağ Limonata” jingle’ını dinamik bir performansla yeniden yorumluyor. Böylece, AI teknolojisi kullanılarak üretilen bu filmde, ilk defa bir sanatçı ile yapay zeka karakteri aynı sahnede bir araya geliyor.

Reklam filminde, yapay zeka karakterinin 9/8’lik ritim eşliğinde dans ederek Öçal’a limonata ikram etmesi, izleyiciler arasında ilgi uyandırdı. Bu kampanya, sadece ürün tanıtımından ibaret olmamakla birlikte, aynı zamanda izleyicilere derin bir deneyim sunuyor.

Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Kızıl, kampanyanın stratejik önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye içecek sektöründe inovasyonu sürekli önceliklendiren bir marka olarak, tüketicilerimize sadece bir içecek değil, aynı zamanda unutulmaz bir deneyim sunmak istiyoruz. Öncelikli İstanbul’daki en önemli açık hava reklam alanını kiraladık. Uludağ Şekersiz Limonata ve “Uludağ Limonata ile 9/8″ kampanyamızı Maslak-Levent hattındaki bu prestijli açık hava mecrasında tanıtmak, markamızın yenilikçi vizyonunu ve yatırım gücünü yansıtıyor.”
Bu kampanya ile Uludağ İçecek, ürününü sadece sahneye taşımakla kalmayıp, aynı zamanda şehir hayatının merkezinde kültür, müzik ve teknolojiyi bir araya getiren etkileyici bir pazarlama perspektifi sunmuş oluyor.
Serinliğin yeni ikilisi! Uludağ Limonata ile Burhan Öçal aynı sahnede! 🍋🎶💃🏼 #GöbeğiAtaAta #UludağLimonata pic.twitter.com/V9NZmnvgfK
— Uludağ İçecek (@UludagIcecek) August 25, 2025



