Sahibinden.com’da yaşanan erişim sıkıntısının ardından şirketin alan adının başka bir firma tarafından satın alındığı iddia edilmişti. Şirket konuya ilişkin açıklama yaptı.
Sahibinden.com’a gece yarısından bu yana hem web sitesi hem de uygulama üzerinden yaşanan erişim sorunu devam ediyor. Siteye erişmek isteyen kullanıcılar, “Sunucu erişim sorunu-belirtilen ada sahip bir sunucu bulunamadı” uyarısı ile karşılaştı.
Sahibinden.com, yaptığı açıklamada sorunun alan adı hizmeti sağlayan firma ile yaşanan teknik sorundan kaynaklandığını, problemin en kısa sürede giderilmesi için ilgili firmanın çalışmalarının devam ettiğini bildirmişti.
İKİNCİ AÇIKLAMA GELDİ
Şirket yaptığı açıklamada satış iddialarını yalanlayarak şu ifadelere yer verdi:
“Medyada yer alan sahibinden.com alan adının başka bir kişi / firma tarafından satın alınmış olması, alan adının yenilenmemesi haberleri gerçeği yansıtmamaktadır.
Alan adı hizmeti aldığımız firma sorunun en kısa sürede giderilmesi için gerekli çalışmaları sürdürmektedir. Konu çözüldüğünde yeniden bilgilendirme yapılacaktır”.