Sivas’ta yaşayan Turgay Abuş, 2023 Nisan ayında bir alışveriş merkezinde yer alan teknoloji mağazasından robot süpürge aldı. Satın alım sırasında mağaza çalışanları, “Ürününüzde herhangi bir bozulma, kırılma veya arıza durumu olursa yerine yenisiyle değiştirilecektir” diyerek kendisine Gold Sigorta poliçesi önerdi.
BİRKAÇ AY İÇİNDE ARIZALANDI
Turgay Abuş, robot süpürgeyi kullanmaya başladıktan birkaç ay sonra aletin arızalandığını fark etti. Ancak sigortayı devreye sokma şansını bulamayan müşteri, bu durum karşısında ciddi bir mağduriyet yaşadı.
TEKRAR TEKRAR SERVİSE GÖNDERİLDİ
Bozulan süpürge, tamir edilmesi veya değiştirilmesi için iki yıl boyunca mağaza aracılığıyla teknik servise defalarca gönderildi. Ancak Gold Sigorta, bu süreçte hiçbir destek sunmazken, mağaza ve süpürge markası tüketicinin sorununa çözüm bulmakta yetersiz kaldı. Tüketici Hakem Heyeti’ne yapılan başvurudan ise üç aydan fazla bir süredir yanıt gelmedi.
NEFRETİNİ DİLE GETİRDİ
Yaşadığı bu olumsuz deneyimin sonunda Turgay Abuş, mağduriyetine tepki göstererek alışveriş merkezindeki mağazanın önüne gidip robot süpürgesini defalarca yere vurarak parçaladı. Güvenlik görevlileri, kendisini video kaydına aldıran müşteriye karşılık veremedi.
Müşteri, yaşadığı mağduriyetin sorumluları tarafından bir an önce giderilmesi gerektiğini vurguladı.