1. Haberler
  2. Son Dakika Bursaspor Haberleri
  3. Forma Gecikmesi: Taraftardan Özür Dilemesi!

Forma Gecikmesi: Taraftardan Özür Dilemesi!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursastore’dan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Enbiya Topal’ın paylaşımı şöyle;

Topal, üretici firma ile yaptığı son görüşme hakkında bilgi vererek, “Üretici firmayla her gün yaptığım onlarca görüşmenin sonuncusunu az önce yaptım.” ifadelerini kullandı.

Geçtiğimiz bir hafta boyunca her gün “yarın sevkiyat başlıyor” açıklaması yapılmasına rağmen, maalesef henüz mağazalarda forma bulunmadığını belirtti.

Ayrıca, A takımın giyeceği kamp ürünleri ve formaların yanı sıra, internet siparişlerinin en geç Cumartesi günü Bursa’da olacağı bilgisinin kendisine iletildiğini aktardı. Bu süreç tamamlandıktan sonra, önümüzdeki hafta mağaza satışlarının başlayacağını duyurdu.

Topal, kulüp olarak tüm yükümlülüklerini eksiksiz yerine getirdiklerini vurgulayarak, “Biz kulüp olarak peşinat dahil olmak üzere tüm yükümlülüklerimizi eksiksiz yerine getirdik.” dedi. Sponsor firmanın Bursaspor’a hizmet verebilmek için tüm çalışanlarıyla çaba sarf ettiğini ifade eden Topal, ancak maalesef gecikmelerin meydana geldiğini de dile getirdi.

Taraftarlara seslenen Topal, “Bizden kaynaklı olmayan gecikme için taraftarımızdan özür diliyor, bize tüm sezon yetecek kadar stokla hizmet vermek için hazır olacağımızı belirtiyoruz.” şeklinde açıklamada bulundu.

Forma Gecikmesi: Taraftardan Özür Dilemesi!
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

eBursa.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
Bize Katılın
Enable Notifications OK No thanks