2’nci Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Bursaspor, Türkiye futbol ligleri arasında 42 bin kombine satışıyla lider konumda olan Galatasaray’ın ardından, 32 binin üzerinde kombine satışıyla ikinci sırada yer almayı başardı.
Geçen sezon olduğu gibi bu sezon da her maça ortalama 40 bin taraftarın katıldığı yeşil-beyazlı ekip, tribünlerde aileler, kadınlar ve çocuklar gibi farklı kitlelerin bir arada yer almasını sağlıyor.
BAŞKAN ÇELİK: STADIMIZIN KAPASİTESİ FAZLA OLSA, DAHA FAZLA KOMBİNE SATILABİLİR
Bursaspor Başkanı Enes Çelik, neredeyse her maçın kapalı gişe oynandığını vurgulayarak, “En büyük itici gücümüz seyircidir. Taraftarlarımız bizim için en önemli unsurdur. Bursa’da maçların geçen yıldan beri sosyal aktivite haline gelmesiyle birlikte aileler de geliyor. Stadımızın kapasitesi daha büyük olsa, çok daha fazla kombine satılabilir. Bursaspor maçları artık bir sosyal etkinlik haline geldi ve pek çok taraftar aileleriyle birlikte maç izlemeye geliyor” ifadelerini kullandı.