1. Haberler
  2. Son Dakika Bursaspor Haberleri
  3. Bursaspor’a Destek Beklentisi: Hüsran Devam Ediyor!

Bursaspor’a Destek Beklentisi: Hüsran Devam Ediyor!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erkuvvet, yazısında şu ifadeleri kullandı:

Bursaspor Başkanı Enes Çelik, son günlerde yaptığı bir paylaşımda Bursa iş dünyasına sitem etti.

Bu siteminde yerden göğe kadar haklıydı.

Geçtiğimiz sezon büyük bir kriz içerisinde bulunan Bursaspor, yönetimin yaptığı yerinde müdahalelerle adeta hayata döndü. Ancak yeni sezon öncesinde, gereken desteği bir türlü bulamıyor.

Şampiyonlukla bitirilen sezon öncesinde, biraz siyasi baskı, biraz da kentte oluşan sinerjiyle destek bulan yönetim, çok sayıda zorlukla karşılaşmaktadır. Enes Çelik ve ekibi, geçmişe ait 1 milyar liralık borçları eritirken, şu an yeni sezonda hak ettikleri destekten uzak kalmaktadır.

İlginç bir tesadüf; Bursaspor, tarihinin en büyük başarısını elde ettiği 2009-2010 sezonunun ardından, göğüs sponsoru bulmakta zorlanmış ve Şampiyonlar Ligi arenasında herhangi bir reklam olmadan sahne almıştı.

BAŞARI CEZASIZ KALMIYOR!

Bir kez daha yaşanan bir şampiyonluk ve yine göğüs sponsoru bulma konusundaki zorluklar dikkat çekiyor.

Bu durum, kentteki firmaların Bursaspor’u pek de önemsemediklerini ortaya koyuyor.

Geçmişe dönüp bakıldığında, Bursaspor’un göğsünde Bursa firmalarının reklamlarını taşıdığı dönemleri hatırlamak zor değil.

2000-01 sezonundan itibaren 3 sezon boyunca BTSO’ya ait Bosen Enerji ile sahaya çıkan Bursaspor, 2003-04 sezonunda Turkcell ile yer alarak Süper Lig’de mücadele etti. 2004 ve 2006 yılları arasında ise iki sezon Bursagaz ile 1. Lig’de boy gösterdi.

Bursaspor, Süper Lig’e döndükten sonra 2006-2010 döneminde yine Turkcell ile birlikte mücadele etti.

Bazı maçlarda Bursastore yazısıyla sahaya çıkıldığı 2010-11 sezonunu geçtiğimizde, 2011-12 sezonunda ise göğsümüzün de anlımızın da ak olduğunu bir kez daha belirtelim.

2012-13 sezonunda İntercity ile sahada yer alırken, 2013-14 ve 2014-15 sezonlarında da çoğu zaman süresiz boş geçişler yaşandı. 2015-2016 sezonu ise (o da 9. hafta itibarıyla) Marmarabirlik ile sona erdi.

2016-17 sezonunda ise Beyçelik Holding, Warmhaus markasıyla Bursaspor’a destek verdi.

SİTEM ETME, HABERİ YOK ‘BEY’LERİN!

2018-19 ve 2019-2020 sezonlarında, Büyükşehir Belediyesi BUDO ile destek sağlarken, bir sonraki sezon ise Tasarruf logosu Timsah’ın göğsünde yer aldı.

Ekip Lideri kavramıyla tanıştığımız 2021-2022 sezonunda, haftalık reklamlarla sahaya çıktık ve sezon sonu da 2. Lig’in yolunu tutmak zorunda kaldık.

2. Lig’deki ilk sezonunda Bursa firması ZeplinX Bursaspor’a destek verdi, ardından 3. Lig’e düştüğümüz sezonun önemli bir kısmı da Büyükşehir Belediyesi iştiraki Tarım Peyzaj AŞ ile geçirildi.

Geçen sezon yer alan Atış Yapı, konkordato süreci başlattığında, kulüp yine sponsorlardan yoksun kaldı.

Belediyenin verdiği destekleri dışarıda bıraktığımızda, Bursa firmalarının Bursaspor’a pek yüz vermediği ortada. 25 sezonda sadece 6 firma ile işbirliği yapılmış.

Bursaspor, taraftarıyla birlikte rekorlar kırarak, dünya çapında gündeme oturdururken, anlaşılan Bursalı firmalar bu durumu göz ardı ediyor.

Olay Yazarı Ertan Erkuvvet’in yazısının tamamı için tıklayın…

Bursaspor’a Destek Beklentisi: Hüsran Devam Ediyor!
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

eBursa.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
Bize Katılın
Enable Notifications OK No thanks